اینترنتمانند هر پدیده جدید دیگری اینستاگرام هم در بدو ورود به ایران فرهنگ صحیحی نداشت. همچنان هم بخش اعظم محتوای منتشرشده در این شبکه اجتماعی سخیف، زرد، غیرواقعی و ضدارزشهای اجتماعی است. در چنین فضایی هشتگمدیا موفق شده برای نهمین بار یکی از موفقترین برنامههای اینستاگرامی را برگزار کند و در این دوره هم مانند دورههای پیشین خیل عظیمی از مخاطبان را سرگرم و البته تعدادی از آنها را بسیار خوشحال کرد. سلسله برنامههای جدید هشتگ مدیا را میتوان «خندوانه اینستاگرامی» نامید.
منبع : خبر انلاین